Jeden z czytelników zapytał mi się ostatnio co sądzę o środku Loxon i jaka jest moja opinia. Z łysieniem i wypadającymi włosami już na szczęście wygrałem, mam nadzieję raz na zawsze (dzięki wspomnianemu już kiedyś follixin) , ale Loxon 5 i Loxon 2 też oczywiście stosowałem dzień w dzień, bardzo systematycznie, i to nawet długo, bo coś ok. roku. Z resztą czego to ja już nie próbowałem na łysienie 😀 cały alfabet różnych środków…

Ogólnie mówiąc Loxon za bardzo mi nie pomógł, może trochę zahamował wypadanie włosów i powiększanie się zakoli, ale trudno to stwierdzić, bo nie wiem co by było, gdybym go nie brał. O poroście nowych włosów w ogóle nie ma co mówić, więc generalnie nie polecam Loxonu, bo mi nie pomógł. Tym bardziej, że według producenta porost włosów powinien pojawić się po 4 miesiącach, a już naprawdę po MAX 12 czyli roku ;//

Dla porównania follixin dał mi pierwsze małe włoski po ok 7-8 tygodniach czyli ok 2 mc. Z resztą producent na swojej stronie też mówi o takim okresie więcej polecam poczytać – www.follixin.pl

Inna wada, którą zobaczyłem to oczywiście skutki uboczne. Po ok 5 miesiącach skóra głowa zrobiła się strasznie czerwona i swędziała jak cholera, za przeproszeniem mówiąc. Na szczęście pogorszenia i jeszcze większego wypadania włosów nie zauważyłem. A i jeszcze wadą było dla mnie stosowanie, strasznie nie wygodne, a włosy były jakieś posklejane po wyglądałem jakbym miał olej na nich ;/

Opinie o Loxon są różne, ale większości z tego co wyczytałem na forach ten preparat nie pomaga. Wiele osób narzeka na różne dolegliwości i efekty uboczne. Są też tacy, którzy piszą, że z włosami mają jeszcze gorzej. Tutaj przykładowa opinia z forum lysienieinfo.fora.pl albo poniższa z kafeteria.pl

Tak, używam do tej pory ( ponad 6 miesięcy, a włosy wypadają mi bez przerwy 1 rok i 5 miesięcy) i niestety skutki bardzo marne, w ostatnim czasie jest wręcz gorzej znacznie się nasiliło wypadanie, a o początkowej fazie linienia nawet nie wspomnę ( do 200 szt przy myciu!)

ten lek (loxon) popalił mi wręcz włosy!!! Po jego użyciu wychodzą garściami, nie wiem co mam robić, przerwałam kurację a one dalej lecą jak głupie, przed loxonem wypadały, ale teraz to dosłownie lecą mi z głowy… Już mam prześwity, błagam jak to powstrzymać???

Cena Loxon to ok 20 zł, więc nie zbyt dużo. Piszcie jakie są wasze opinie o tym płynie na łysienie.

