Pamiętam jak kiedyś męczyłam się ze swoim ciałem. Cały czas miałam wzdęty brzuch, moja cera wyglądała okropnie, miałam problemy z wypróżnianiem się itd. Szukałam wtedy czegoś, co pozwoli mi w końcu raz na zawsze oczyścić organizm. Tutaj niestety lekko nie było…

Wypróbowałam wiele różnych metod, środków i preparatów. O dziwo diety oczyszczające organizm z toksyn również nic nie pomagały. Jakimś cudem trafiłam na tabletki Untoxin i koszmar się skończył. Untoxin ma tą zaletę, że jest w tabletkach czyli stosowałam 2 kapsułki dziennie i nie męczyłam się z jakimiś sokami oczyszczającymi, tak jak było przedtem, że w pracy non stop chodziłam do ubikacji itp. Naprawdę wolę tego nie wspominać, choć teraz się z tego śmieję ;))

Pierwsze efekty widziałam dość szybko, bo po 3 tygodniach tak jak piszą z resztą na stronie producenta, że zwykle klienci po tym czasie widzą pierwsze rezultaty oczyszczania, czyli przeszło zmęczenie, o wiele mniejsze wzdęcie brzucha itd. Ale prawdziwe efekty były dopiero po 3 miesiącach, więc pamiętajcie, że w oczyszczanie organizmu z toksyn trzeba uzbroić się w cierpliwość, bo jeśli kilka ładnych lat trzymaliśmy w sobie pełno zanieczyszczeń i toksyn, to teraz szybciej niż 3 miesiące nie da się w 100 procentach oczyścić wszystkie narządy. Inaczej efekty nie będą trwałe. Po tym czasie wszystkie moje dolegliwości minęły.

Jeśli masz brzydką cerę, zaparcia, bezsenność, bóle brzucha, kłopoty z wypróżnianiem, zmęczenie czy cokolwiek innego, to wszystko jesteś w stanie pokonać.

Warto zaznaczyć, że Untoxin jest bardzo delikatny dla żołądka, czyli możesz zapomnieć o bardzo nieprzyjemnych doznaniach oczyszczających w jelitach. Nie będzie wiec nic Tobie „jeździć” w żołądku i jelitach. Skład jest w pełni naturalny, a sam preparat oczyszcza jelita, wątrobę, nerki, a nawet jest w stanie wyleczyć alergie i różne szkodliwe wirusy siedzące w ciele.

Opinie o tym środku na niejednym forum są bardzo pozytywne. Szukałam jeszcze dzisiaj jakieś chociaż 1 negatywnej opinii i nic nie znalazłam.

Najtańsza cena Untoxin jest oczywiście wtedy, kiedy kupujemy bezpośrednio od producenta na jego stronie. Na pewno omijajcie z daleka wszelkie portale typu allegro, bo tam jest dużo drożej. Strona producenta to www.untoxin.pl Tam można więcej o nim poczytać.

Podsumowując oczyszczanie organizmu z toksyn nie jest takie trudno jeśli wiemy, co robić i co stosować, aby było to łatwiejsze. Ważne, żeby było to naturalne i proste do zastosowania. Mi nic nie pomagało, nawet oczyszczanie organizmu sokami, warzywami itp., mimo iż było to naturalne, to w ogóle nie skuteczne, a co gorsza – strasznie niewygodne i skutki uboczne były duże, bo w jelitach cały czas coś mi „jeździło”. Pozdrawiam was.